Zobrazeno 1 - 10
of 65 565
pro vyhledávání: '"CREATIVE TEAM"'
Autor:
Stavros Georgiades
This open access book, through an in-depth process study of the interactions of two creative groups (film production crew) in temporary organizations during two media projects, explores how a team developmental process unfolds and proposes a model il
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Abdimas: Jurnal Pengabdian Masyarakat Universitas Merdeka Malang, Vol 7, Iss 4, Pp 802-813 (2022)
The village of Kucur has a lot of potentials that can be improved further as a source of local income. Such potentials include the water park of Lembah Gunung Sari, the coffee-based products from Koperasi Kopi RTM, and the currently popular hiking an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/369dd39e77f54080b5600aad392a3aab
Autor:
A. R. Akopyan, Yu. V. Vorontsova
Publikováno v:
Вестник университета, Vol 0, Iss 5, Pp 203-209 (2022)
The purpose of this study is to study the possibilities of applying the turquoise type organization model in creative industries, where there is a need for constant staff development to achieve maximum results. When analyzing the turquoise organizati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4d6e59fe9e1643478ef04f3d6458c198
Autor:
To, March L.1 (AUTHOR) march.to@uwa.edu.au, Lam, Catherine K.2 (AUTHOR), Huang, Xu3 (AUTHOR), K. Amarnani, Rajiv1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Business & Psychology. Jun2023, Vol. 38 Issue 3, p671-688. 18p. 1 Diagram, 6 Charts, 2 Graphs.
Autor:
Zhou, Zhao1 (AUTHOR), Verburg, Robert2 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Small Business Journal: Researching Entrepreneurship. Jun2020, Vol. 38 Issue 4, p318-336. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.