Zobrazeno 1 - 10
of 119
pro vyhledávání: '"COUNTING PRINCIPLES"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
George Ekol, Simphiwe Mlotshwa
Publikováno v:
Pythagoras, Vol 43, Iss 1, Pp e1-e8 (2022)
This case study carried out during the 2020 coronavirus disease of 2019 (COVID-19) lockdown used online data collection means to investigate the distribution of cognitive demand levels of probability and counting principles (PCP) learning tasks in a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/38d19fe5494c49cf8fddc9a78412870b
Autor:
O.L.S. Filho, Marcello Ferreira
Publikováno v:
Revista Brasileira de Ensino de Física, Vol 43 (2021)
The theme of indistinguishability in the context of Quantum Mechanics as opposed to a distinguishability in the context of Classical Mechanics has been treated for almost a century in terms of an essential difference between the way of counting in Qu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e04d50ec35e244728365e41cb5542ea1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nikoloska, Ana
Publikováno v:
Psihologija. 42(4):459-475
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=693674
Publikováno v:
Educação (UFSM), Vol 45, Pp 1-27 (2020)
Repositório Institucional da UFRGS
Universidade Federal do Rio Grande do Sul (UFRGS)
instacron:UFRGS
Repositório Institucional da UFRGS
Universidade Federal do Rio Grande do Sul (UFRGS)
instacron:UFRGS
Este artigo objetiva investigar o conhecimento metacognitivo de alunos do 1º ano do Ensino Fundamental, em relação às sessões de intervenção que os sujeitos participaram, e verificar se este conhecimento corresponderia ao desempenho dos estuda
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ferreira, Marcello
Publikováno v:
Revista Brasileira de Ensino de Física, Volume: 43, Article number: e20200508, Published: 12 APR 2021
The theme of indistinguishability in the context of Quantum Mechanics as opposed to a distinguishability in the context of Classical Mechanics has been treated for almost a century in terms of an essential difference between the way of counting in Qu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______608::05817ca4a6671a4170d037a322c9b5b1
http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1806-11172021000100607&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1806-11172021000100607&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.