Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"COPLAND, FIONA"'
Publikováno v:
TESOL Quarterly, 2020 Jun 01. 54(2), 348-374.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48586823
Publikováno v:
TESOL Journal; Sep2024, Vol. 15 Issue 3, p1-6, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
TESOL Quarterly, 2014 Dec 01. 48(4), 738-762.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43268015
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
First paragraph: This study, entitled, Supporting separated migrant children to thrive during Covid-19, has been funded by UKRI (ESRC) as part of its response to the UKRI Covid -19 crisis in the UK. The study investigates how services to this vulnera
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::0d9b6cac3c8d1763b59dc014f05a70b1
http://dspace.stir.ac.uk/retrieve/1f55eea6-3b28-4ea7-8b74-18875943d389/Working-Paper-1-Separated-children-in-Scotland.pdf
http://dspace.stir.ac.uk/retrieve/1f55eea6-3b28-4ea7-8b74-18875943d389/Working-Paper-1-Separated-children-in-Scotland.pdf
Native-English-speaking teachers (NESTs) have long been in demand for perceived benefits of the skills they bring to the classroom. However, the notion that native speakers provide the best models of the target language and thus make the best teacher
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::60180d58185771968b909e68a4e8fbac
https://publications.aston.ac.uk/id/eprint/40878/1/Native_English_Speaking_Teachers.pdf
https://publications.aston.ac.uk/id/eprint/40878/1/Native_English_Speaking_Teachers.pdf