Zobrazeno 1 - 10
of 616
pro vyhledávání: '"CONTENT LITERACY"'
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 7, p 788 (2024)
This study evaluated the usability of a content literacy curriculum designed for graduate students’ practicum experience in a virtual after-school tutoring program for U.S. third-grade multilingual students during the COVID-19 pandemic. We explored
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/879bbfea73b641b085cf92f5009b6f7f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Himmel, Jennifer Gisi
Findings from qualitative studies reveal an array of discursive supports that peers employ to mediate language and literacy for one another during collaborative and cooperative learning. Quantitative studies posit that enhanced literacy outcomes can
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::06c93a5eb75540d2faf37c31ebfe3b04
Autor:
Lepik, Madis
Publikováno v:
Acta Paedagogica Vilnensia. (35):90-102
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=524789