Knihovna AV ČR, v. v. i.
  • Odhlásit
  • Přihlášení
  • Jazyk
    • English
    • Čeština
  • Instituce
    • Knihovna AV ČR
    • Souborný katalog AV ČR
    • Archeologický ústav Brno
    • Archeologický ústav Praha
    • Astronomický ústav
    • Biofyzikální ústav
    • Botanický ústav
    • Etnologický ústav
    • Filosofický ústav
    • Fyzikální ústav
    • Fyziologický ústav
    • Geofyzikální ústav
    • Geologický ústav
    • Historický ústav
    • Masarykův ústav
    • Matematický ústav
    • Orientální ústav
    • Psychologický ústav
    • Slovanský ústav
    • Sociologický ústav
    • Ústav analytické chemie
    • Ústav anorganické chemie
    • Ústav pro českou literaturu
    • Ústav dějin umění
    • Ústav fyziky atmosféry
    • Ústav fotoniky a elektroniky
    • Ústav fyzikální chemie J. H.
    • Ústav fyziky materiálů
    • Ústav geoniky
    • Ústav pro hydrodynamiku
    • Ústav chemických procesů
    • Ústav informatiky
    • Ústav pro jazyk český
    • Ústav jaderné fyziky
    • Ústav makromolekulární chemie
    • Ústav pro soudobé dějiny
    • Ústav přístrojové techniky
    • Ústav státu a práva
    • Ústav struktury a mechaniky hornin
    • Ústav teoretické a aplikované mechaniky
    • Ústav teorie informace a automatizace
    • Ústav výzkumu globální změny
Pokročilé vyhledávání
  • Domovská stránka
  • Vyhledávání: "CONSUMER BEHAVIOR MODELS"
  • Navrhnout nákup titulu
Zobrazeno 1 - 10 of 17 pro vyhledávání: '"CONSUMER BEHAVIOR MODELS"'
1
Advertising Message and Models of Consumer Behavior
Autor: Dr. Maha Mustafa Omer Abdalaziz
This paper aims to identify the importance of the advertising message and the models that explain consumer behavior on the consumer's desires, and to analyze the factors affecting his consumer behavior and how decisions are made. On this basis, study
Externí odkaz: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2659::edec17e97775b1e4c591f7f9a0c75e90
https://zenodo.org/record/8085978
Zobrazit plný text záznamu
2
The consumer decision journey: A literature review of the foundational models and theories and a future perspective
Autor: Santos, Susana Fernandes dos, Gonçalves, Helena Martins
The consumer decision journey model has become increasingly important to understand consumer decisionmaking processes. Although the term originally emerged with Court et al. in 2009, the various current perspectives of the consumer journey suggest th
Externí odkaz: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1503::025dbfcce7eb1b84c366e3435188cc7a
https://hdl.handle.net/10400.5/25098
Zobrazit plný text záznamu
3
Dissertation/ Thesis
Разработка маркетингового интернет-инструментария для формирования и развития отношений со студенческой молодёжью : магистерская диссертация
Autor: Шевченко, Н. С., Shevchenko, N. S.
This dissertation provides scientific substantiation of theoretical provisions and development of practical recommendations for the creation and use of Internet marketing tools for the formation and development of relations with students.
Externí odkaz: http://elar.urfu.ru/handle/10995/87645
Zobrazit plný text záznamu
4
Поведенческие аспекты ценообразования в отраслях социально-культурной сферы
Статья посвящена осмыслению роли психологического фактора в экономике и его влиянию на процесс ценообразования. Утверждается влияние
Externí odkaz: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::a4744c4c0ccdfe503abc2409073fb119
Zobrazit plný text záznamu
5
Development of Internet marketing tools for the formation and building of relations with students
Autor: Shevchenko, N. S.
В данной работе проводится научное обоснование теоретических положений и разработка практических рекомендаций по созданию и использо
Externí odkaz: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______917::6a382c8da84dce25200af2d76a37bf94
https://hdl.handle.net/10995/87645
Zobrazit plný text záznamu
6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
8
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
9
Consumer behaviour modelling: A myth or heuristic device?
Autor: Omotoyinbo, Charles, Worlu, Rowland, Ogunnaike, Olalere
There is confusion in literature as to whether consumer behavior models are myths or heuristic devices. Myths are symbolic tales (believed as true, usually sacred) of the distant past, connected to belief systems or rituals, and may serve to direct s
Externí odkaz: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2659::2d76bad0bee955756f22a61bab83515e
https://zenodo.org/record/1297590
Zobrazit plný text záznamu
10
Models for ascertaining the religiosity’s effects on the consumer’s behaviour
Autor: Radu Ionel URSANU
Publikováno v: THE YEARBOOK OF THE “GH. ZANE” INSTITUTE OF ECONOMIC RESEARCHES. 21(1):17-24
The influence of the religion on the consumer behavior is a subject that is extensively studied. Religion is a significant cultural element which should certainly be investigated, because it represents one of the largest, universal and social institu
Externí odkaz: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______645::df69e64355e2262e4c84275481ba700a
http://ices.ro/RePEc/zan/ygzier/2012/YGZIER_V21_ISS1_17to24.pdf
Zobrazit plný text záznamu
  • 1
  • 2
  • Další »
  • [2]

Vyhledávací nástroje:

  • RSS
  • Poslat e-mailem

Upřesnit hledání

Omezení vyhledávání
Plný text Recenzováno Digitální knihovna AV ČR
Zdroje
Pouze tištěné dokumenty
Zahrnout EIZ
  • 4 Dissertations
  • 3 Akademické články
  • 1 Knihy
  • 1 Konferenční materiály
  • 3 consumer behavior models
  • 3 decision analysis
  • 2 659.1
  • 2 advertising
  • 2 advertising strategy
  • 2 consumer behavior
  • 2 consumer decision journey
  • 2 consumer involvement
  • 2 hierarchy of effects
  • 2 management
  • 2 marketing and administration
  • 2 master's thesis
  • 2 real estate market
  • 2 relationship marketing
  • 2 research
  • 2 semi-systematic literature review
  • 2 vartotoju elgsena
  • 2 магистерская диссертация
  • 1 acceptance
  • 1 architects
  • 1 business processes
  • 1 coincidence points
  • 1 crisis
  • 1 customer journey
  • 1 digital technologies
  • 1 equilibrium points
  • 1 making process
  • 1 market models
  • 1 marketing communications
  • 1 methodology
  • 1 oil and gas sector
  • 1 online
  • 1 opinion leaders
  • 1 production models
  • 1 rooftop solar
  • 1 social media
  • 1 solar pv
  • 1 supply chain
  • 1 tuketici davranislari
  • 1 utaut2 model
  • 1 маркетинг взаимоотношении
  • 1 рынок недвижимости
  • 2 lithuanian academic libraries network (labt)
  • 2 zenodo
  • 2 б. и.
  • 1 elsevier
  • 1 elsevier inc.
  • 1 elsevier science inc
  • 1 nova science publishers, inc.
  • 1 sage publications india pvt. ltd
  • 1 selcuk universitesi iletisim fakultesi
  • 1 siauliai university
  • 1 springer
  • 1 редакция журнала экономика и предпринимательство
  • 2 technological forecasting and social change
  • 1 digital challenges: what is the response of the economy?
  • 1 springer proceedings in mathematics and statistics
  • 1 the yearbook of the "gh. zane" institute of economic researches
  • 1 vision
  • 8 OpenAIRE
  • 4 Scopus®
  • 4 Networked Digital Library of Theses & Dissertations
  • 1 Social Sciences Citation Index

Možnosti vyhledávání

  • Tematická mapa
  • Historie vyhledávání
  • Pokročilé vyhledávání

Objevte více

  • Abecední procházení

Hledáte pomoc?

  • Tipy pro vyhledávání
načítá se......