Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"CONSUMER BEHAVIOR MODELS"'
This paper aims to identify the importance of the advertising message and the models that explain consumer behavior on the consumer's desires, and to analyze the factors affecting his consumer behavior and how decisions are made. On this basis, study
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2659::edec17e97775b1e4c591f7f9a0c75e90
https://zenodo.org/record/8085978
https://zenodo.org/record/8085978
The consumer decision journey model has become increasingly important to understand consumer decisionmaking processes. Although the term originally emerged with Court et al. in 2009, the various current perspectives of the consumer journey suggest th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1503::025dbfcce7eb1b84c366e3435188cc7a
https://hdl.handle.net/10400.5/25098
https://hdl.handle.net/10400.5/25098
Autor:
Шевченко, Н. С., Shevchenko, N. S.
This dissertation provides scientific substantiation of theoretical provisions and development of practical recommendations for the creation and use of Internet marketing tools for the formation and development of relations with students.
Externí odkaz:
http://elar.urfu.ru/handle/10995/87645
Статья посвящена осмыслению роли психологического фактора в экономике и его влиянию на процесс ценообразования. Утверждается влияние
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::a4744c4c0ccdfe503abc2409073fb119
Autor:
Shevchenko, N. S.
В данной работе проводится научное обоснование теоретических положений и разработка практических рекомендаций по созданию и использо
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______917::6a382c8da84dce25200af2d76a37bf94
https://hdl.handle.net/10995/87645
https://hdl.handle.net/10995/87645
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
There is confusion in literature as to whether consumer behavior models are myths or heuristic devices. Myths are symbolic tales (believed as true, usually sacred) of the distant past, connected to belief systems or rituals, and may serve to direct s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2659::2d76bad0bee955756f22a61bab83515e
https://zenodo.org/record/1297590
https://zenodo.org/record/1297590
Autor:
Radu Ionel URSANU
Publikováno v:
THE YEARBOOK OF THE “GH. ZANE” INSTITUTE OF ECONOMIC RESEARCHES. 21(1):17-24
The influence of the religion on the consumer behavior is a subject that is extensively studied. Religion is a significant cultural element which should certainly be investigated, because it represents one of the largest, universal and social institu