Zobrazeno 1 - 10
of 2 768
pro vyhledávání: '"CONDUCTIVE education"'
Autor:
Özbeşer, Hülya1 hozbeser@ciu.edu.tr, Tüzün, Emine Handan2, Dericioğlu, Burcu1, Övgün, Çisel Demiralp2
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders. Jan2024, Vol. 54 Issue 1, p168-181. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Robert Mascher
Publikováno v:
Heliyon, Vol 8, Iss 9, Pp e10641- (2022)
The purpose of conductive education is to enable disabled people to work and to lead an active, meaningful and independent life. Our conductors are constantly working to achieve this goal, as we cannot overlook the fact that the young people who have
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6d1911e382834cc78f9785996364f229
Autor:
Mladoneczki-Leszkó, Dóra1,2 (AUTHOR) leszko.dora@gmail.com, Surányi, Rebeka3 (AUTHOR), Kelemen, Anna4,5 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 12/1/2022, Vol. 17 Issue 12, p1-13. 13p.
Publikováno v:
In Heliyon October 2021 7(10)
Publikováno v:
Heliyon, Vol 7, Iss 10, Pp e08114- (2021)
Conductive education originated in Hungary in the late 1940s as a unique form of education and rehabilitation for children with neurological motor disorder. The basic idea of András Pető's unique system (conductive pedagogical system) was that our
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cc733d503ddf4f2594272f058dde8e7d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Archives of Rehabilitation Research and Clinical Translation December 2020 2(4)
Publikováno v:
康复学报, Vol 29, Pp 27-32 (2019)
Objective:To analyze the rehabilitation effect of conductive education combined with exercise therapy on children with cerebral palsy and provide evidence-based support for the high-quality diagnosis, treatment and care of such groups.Methods:A total
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/271f37c94ebe4e6d8ec946d6d0731cc1
Autor:
Morgan, Angela1 Angela-Morgan@wlv.ac.uk, Hogan, Kevin
Publikováno v:
British Journal of Special Education. Sep2005, Vol. 32 Issue 3, p149-156. 8p.