Zobrazeno 1 - 10
of 103
pro vyhledávání: '"CONDE JIMÉNEZ, JESÚS"'
Publikováno v:
International Journal of Instruction; Oct2024, Vol. 17 Issue 4, p341-358, 18p
Publikováno v:
Journal of New Approaches in Educational Research; 5/20/2024, Vol. 13 Issue 1, p1-17, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Colás-Bravo-Bravo, Pilar and Conde-Jiménez, Jesús and Reyes-de-Cózar, Salvador The development of the digital teaching competence from a sociocultural approach. Comunicar, 2019, vol. 27, n. 61, pp. 21-32. [Journal article (Paginated)]
Many Nowadays, digital teaching competence transcends the individual training of teachers in ICT. The European framework DigCompEdu, highlights that teachers must train students in the application of digital technologies in a critical and responsible
Externí odkaz:
http://eprints.rclis.org/39433/
Autor:
Conde-Jiménez Jesús
Publikováno v:
Research on Education and Media, Vol 10, Iss 2, Pp 37-44 (2018)
Currently, there is a need to assess the impact of ICT educational policies in educational centres. In this study, the level of digital competence of students is proposed as an indicator of the impact of these policies. However, there is an internati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/75c34f2b3f774c1eaafa95fdf2d77adf
Las aplicaciones de mensajería instantánea integradas en los teléfonos inteligentes han favorecido el surgimiento de nuevos sistemas de escritura digital, que se caracterizan por emplear grafías específicas denominadas textismos. Este estudio an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a034d4511ce2b38a01d2e818b7d3e6fe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.