Zobrazeno 1 - 10
of 94
pro vyhledávání: '"COLURCIO, MARIA"'
Publikováno v:
Journal of Emerging Trends in Marketing and Management, Vol I, Iss 1, Pp 259-271 (2016)
During last years the relevance of crowdsourcing has increased both among scholars and practitioners: about the 85% of the Best Global Brands developed crowdsourcing projects during last 10 years (eYeca, Annual Report 2015) and the bibliometric index
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c6d46f27552c416eb5f7483bdff4a576
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Service Theory and Practice, 2022, Vol. 32, Issue 4, pp. 477-504.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSTP-06-2021-0110
Publikováno v:
Journal of Business Ethics, 2019 Dec 01. 160(4), 1019-1033.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45278183
Autor:
Caridà, Angela1 (AUTHOR) angela.carida@unicz.it, Colurcio, Maria1 (AUTHOR) mariacolurcio@unicz.it, Melia, Monia1 (AUTHOR) monia.melia@unicz.it
Publikováno v:
Creativity & Innovation Management. Dec2022, Vol. 31 Issue 4, p755-771. 17p.
Autor:
Vargo, Stephen L., Koskela-Huotari, Kaisa, Baron, Steve, Edvardsson, Bo, Reynoso, Javier, Colurcio, Maria
Publikováno v:
In Journal of Business Research October 2017 79:260-268
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
British Food Journal, 2012, Vol. 114, Issue 5, pp. 702-727.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/00070701211229981
Publikováno v:
International Journal of Retail & Distribution Management, 2012, Vol. 40, Issue 1, pp. 21-40.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/09590551211193586