Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"COLLİNS, Clarin"'
Publikováno v:
In Evaluation and Program Planning October 2022 94
Publikováno v:
The Phi Delta Kappan, 2019 Oct 01. 101(2), 22-26.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26801569
Autor:
Amrein-Beardsley, Audrey, Collins, Clarin, Demps, Dawn, Gong, B. G., Ikegwuonu, Chukwu, Salinas, Sarah M., Santa-Ramirez, Stephen
Publikováno v:
Teaching Education; Mar2024, Vol. 35 Issue 1, p21-44, 24p
Autor:
ROBERTS, T', WAKEFİELD, Wendy, AMREİN-BEARDSLEY, Audrey, COLLİNS, Clarin, DO LAGO E PRETTİ, Esther, GLASSMEYER, Kristi, PALANDJİAN, Garine, PARRA GAETE, Ivet, TERADA, Takeshi
Publikováno v:
Volume: 11, Issue: 2 187-210
Journal of Teacher Education and Educators
Journal of Teacher Education and Educators
As part of efforts to become more interdisciplinary, socially embedded, and innovative, leaders of a large college of education reimagined a program originally designed to retain struggling students to target students interested in nontraditional edu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::c9b8c3338fffef1c8e2f869b56c0c45c
https://dergipark.org.tr/tr/pub/jtee/issue/72413/1074960
https://dergipark.org.tr/tr/pub/jtee/issue/72413/1074960
Publikováno v:
Gulf Education & Social Policy Review; 2022, Vol. 2 Issue 2, p115-143, 29p
Publikováno v:
Education Policy Analysis Archives / Archivos Analíticos de Políticas Educativas / Arquivos Analíticos de Políticas Educativas; 4/13/2020, Vol. 28 Issue 55-64, p1-27, 27p
Publikováno v:
Journal of Educational Research & Practice; 2018, Vol. 8 Issue 1, p146-178, 33p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Collins, Clarin
Publikováno v:
Education Policy Analysis Archives / Archivos Analíticos de Políticas Educativas / Arquivos Analíticos de Políticas Educativas; 10/27/2014, Vol. 22 Issue 98, p1-39, 39p