Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"COGNITIVE FACTORS OF LEARNING"'
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 14, Iss 1, Pp 1-17 (2024)
Abstract Artificial intelligence (AI) holds immense promise for K-12 education, yet understanding the factors influencing students’ engagement with AI courses remains a challenge. This study addresses this gap by extending the technology acceptance
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/97ed7250acb04b3fab9edba362e11d9b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The article deals with the issue of effectiveness of school learning from the viewpoint of cognitive processes. The concept of cognitive effectiveness of learning is considered. The phenomena of cognitive inefficiency of school learning are analyzed.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3af49220c774eb66edc7e99da2cb1a1d
Autor:
Jamie Simpson Steele
Publikováno v:
Simpson Steele, Jamie. (2016). Noncognitive Factors in an Elementary School-Wide Arts Integrated Model. Journal for Learning through the Arts: A Research Journal on Arts Integration in Schools and Communities, 12(1). doi: 10.21977/D912125982. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/4611h6w3
Pomaika‘i Elementary School has answered a call to improve education by providing content instruction through the arts. How does school wide arts integration in an elementary setting support students as they transition to middle school? This bounde
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.