Zobrazeno 1 - 10
of 396
pro vyhledávání: '"COATES, H"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Australian academics’ response to the Changing Academic Profession (CAP) survey indicates that they are among the least satisfied academics in the world. This dissatisfaction has been expressed after two decades of rapid growth in the student body
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9a3af2a6588b810fc701796dc6daf77f
Autor:
Kottmann, A, Antonowicz, D, Boudard, E, Coates, H, Cremonini, L, Decataldo, A, Hovdhaugen, E, Kelly, P, Kolster, R, Kwiek, M, Reale, E, Reymert, I, Stensaker, B, Swail, W. S, Thomas, L, Vlk, A, Wollscheid, S.
Improving completion and reducing dropout in higher education are key concerns for higher education in Europe. This study on dropout and completion in higher education in Europe demonstrates that national governments and higher education institutions
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1299::368ee016883ecf0930eb1f08f8d20ee4
http://hdl.handle.net/10281/98136
http://hdl.handle.net/10281/98136