Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"CLIL teacher"'
Publikováno v:
Latin American Journal of Content and Language Integrated Learning, Vol 15, Iss 2 (2023)
Even though the implementation of Content and Language Integrated Learning (CLIL) and its results have been researched extensively, fewer works have focused on the effect of contextual factors (CF) on teachers’ beliefs and on which ones are perceiv
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/89771ca76e094cd8a45e4f9a2acea127
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Džemila, Amela
Publikováno v:
Istraživanja / Researching. (15):71-85
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=924838
Publikováno v:
Novìtnâ Osvìta, Vol 8, Iss 19 (2021)
The submitted paper deals with the issue of CLIL implementation at the Technical University in Zvolen, Slovakia, specifically with the CLIL teacher profile and the preparedness of the university teachers to apply CLIL into their teaching practice. Th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1f8048cd8831493ba577c7a1d17ae966
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Didacticae, Vol 0, Iss 2, Pp 43-58 (2017)
L'article descriu el disseny i validació d'un instrument per a avaluar tasques d'Educació Física (EF) en un entorn d'aprenentatge integrat de continguts i llengua estrangera (AICLE). Es detalla el desenvolupament de l'instrument i el procés de ci
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/07bf950a2f0a46d3b6ceed5e62174ad5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.