Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"CLIL Teacher training"'
Publikováno v:
Latin American Journal of Content and Language Integrated Learning, Vol 15, Iss 2 (2023)
Even though the implementation of Content and Language Integrated Learning (CLIL) and its results have been researched extensively, fewer works have focused on the effect of contextual factors (CF) on teachers’ beliefs and on which ones are perceiv
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/89771ca76e094cd8a45e4f9a2acea127
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Didacticae, Vol 0, Iss 2, Pp 43-58 (2017)
L'article descriu el disseny i validació d'un instrument per a avaluar tasques d'Educació Física (EF) en un entorn d'aprenentatge integrat de continguts i llengua estrangera (AICLE). Es detalla el desenvolupament de l'instrument i el procés de ci
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/07bf950a2f0a46d3b6ceed5e62174ad5
Autor:
Pundziuvienė, Daiva, Bijeikienė, Vilma
Publikováno v:
Santalka: Filologija, Edukologija / Coactivity: Philology, Educology. 23(1):1-13
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=289006
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Letizia Cinganotto
Publikováno v:
Latin American Journal of Content and Language Integrated Learning, Vol 9, Iss 2 (2016)
CLIL (Content and Language Integrated Learning) was introduced in the Italian school system in 2003 through a Reform Law, which made it mandatory for upper secondary schools. This paper is aimed at describing the most important steps of this innovati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2c4e1f22598a4b94ac476ea36f4b551a
Publikováno v:
DIGITUM. Depósito Digital Institucional de la Universidad de Murcia
instname
RED. Revista de Educación a Distancia
Redined, Red de Información Educativa
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (MECD)
instname
RED. Revista de Educación a Distancia
Redined, Red de Información Educativa
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (MECD)
Global competence will define learning for decades to come as it encompasses basic life skills. However, there is a lack of data in current academic research on the assessment and integration of this competence in teacher training with current educat
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5143c49ae805ca7ecaab4f7d054a8bc3
http://hdl.handle.net/10201/117963
http://hdl.handle.net/10201/117963
Publikováno v:
Recercat: Dipósit de la Recerca de Catalunya
Varias* (Consorci de Biblioteques Universitáries de Catalunya, Centre de Serveis Científics i Acadèmics de Catalunya)
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Universitat Autònoma de Barcelona
Recercat. Dipósit de la Recerca de Catalunya
instname
Varias* (Consorci de Biblioteques Universitáries de Catalunya, Centre de Serveis Científics i Acadèmics de Catalunya)
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Universitat Autònoma de Barcelona
Recercat. Dipósit de la Recerca de Catalunya
instname
This article describes the design and validation of a tool to evaluate physical education (PE) learning tasks in content and language integrated learning (CLIL) context. It is detailed how the tool was developed and then how its reliability and valid
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d2ae66331e52d0dc01ace89ff57f3c6d
https://hdl.handle.net/2072/445084
https://hdl.handle.net/2072/445084