Zobrazeno 1 - 10
of 387
pro vyhledávání: '"CLIL Teacher training"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cañado, María Luisa Pérez
Publikováno v:
Theory Into Practice, 2018 Jul 01. 57(3), 212-221.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48546927
Autor:
Letizia Cinganotto
Publikováno v:
Je-LKS: Journal of E-Learning and Knowledge Society, Vol 19, Iss 3 (2023)
This article presents the main findings of a teacher training mobility program on Content and Language Integrated Learning (CLIL) conducted as part of the EDUREFORM Erasmus project. The project, led by a consortium of Indian and European partners, ai
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5493d84479784764bf418e3d4516d28e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Психологическая наука и образование, Vol 27, Iss 2, Pp 96-107 (2022)
This paper analyses how new learning approaches based on gamification can be used for professional growth in teacher training seminars. To address this matter, we designed and implemented a Breakout Edu competition — a sequence of game-based tasks
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/80146882a50b45b2a3876d5455eaa447
Publikováno v:
Enseñanza & Teaching, Vol 38, Iss 1, Pp 49-68 (2020)
This systematic literature review aims firstly at highlighting lacks and suggestions and/or good practices in clil teacher training, analysing and crossing the results, obtained from academic repositories; then at contributing to reach an optimal lev
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c195757b827b4e1498ab48b5449ec2c1
Autor:
Pérez Cañado, María Luisa mlperez@ujaen.es
Publikováno v:
Theory Into Practice. Summer2018, Vol. 57 Issue 3, p1-10. 10p.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.