Zobrazeno 1 - 10
of 703
pro vyhledávání: '"CLASSROOM QUALITY"'
Autor:
Yohannes Tigro Tilbe, Gai Xiaosong
Publikováno v:
International Journal of Child Care and Education Policy, Vol 18, Iss 1, Pp 1-19 (2024)
Abstract Quality teacher–child interaction is considered one of the primary mechanisms through which educational experience fosters the development of children’s competencies. Teachers’ self-efficacy and beliefs about developmentally appropriat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dd164d9b2c254005bd981ae7a78a1188
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
Previous research has investigated the influence of preschool interventions in early elementary environments with some results suggesting that high quality early preschool experiences may have meaningful effects on student academic outcomes not only
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9b718c1f6d4e4381805dc20e9caec7bc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.