Zobrazeno 1 - 10
of 557
pro vyhledávání: '"CLASSROOM PROVISION"'
Autor:
Barfod, Karen *, Bølling, Mads, Mygind, Lærke, Elsborg, Peter, Ejbye-Ernst, Niels, Bentsen, Peter
Publikováno v:
In Urban Forestry & Urban Greening May 2021 60
Autor:
Mads Bølling, Niels Ejbye-Ernst, Lærke Mygind, Peter Elsborg, Karen Seierøe Barfod, Peter Bentsen
Publikováno v:
Urban Forestry & Urban Greening. 60:127044
Education outside the classroom (EOtC) is a primary school educational approach that utilizes the school’s local environment for teaching purposes. The aims of this study are 1) to examine the provision and characteristics of regular EOtC (referred
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Louise T. Davies
Publikováno v:
Meeting the Needs of Your Most Able Pupils: DESIGN and TECHNOLOGY ISBN: 9780203823224
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::846f30c334bbab44253a3dc369d73e61
https://doi.org/10.4324/9780203823224-6
https://doi.org/10.4324/9780203823224-6
Autor:
Jonathan Savage
Publikováno v:
Meeting the Needs of Your Most Able Pupils: MUSIC ISBN: 9780203064375
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::017a51cbcdcb1c3fc12ef93dc0e26c17
https://doi.org/10.4324/9780203064375-4
https://doi.org/10.4324/9780203064375-4
Autor:
Ralph W. Callow
Publikováno v:
Support for Learning. 9:151-154
Ralph Callow has worked for many years with exceptionally able pupils. He describes the two recommended approaches for dealing with the challenges posed by such pupils: enrichment and acceleration. He also gives us a fascinating insight into the prog
Publikováno v:
Iskolakultúra; jul/aug2021, Vol. 31 Issue 7/8, p47-68, 22p
Autor:
Alao, Oluwaseyi1 oluseyialao@yahoo.com, Babalola, Olubola2 bolalola@yahoo.co.uk
Publikováno v:
Acta Structilia. 2024, Vol. 31 Issue 1, p1-42. 42p.
Publikováno v:
Advances in Behaviour Research and Therapy. 10:25-37
The study examined the effect on social and object-related interactions of the introduction of play material into an ability integrated pre-school classroom. Four children, two non-handicapped and two with Down's syndrome (one girl and one boy in eac