Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"CLASSROOM CHARACTERISTICS"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Fanāvarī-i āmūzish, Vol 9, Iss 4, Pp 287-307 (2015)
The research aimed to study the effects of social software application on constructivist classroom Characteristics. Applied research and descriptive - survey was conducted. The population consisted of all male and female teachers in the smart high sc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/20547e55ee9d4fc1886bee1304c03f63
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lazarides, Rebecca, Raufelder, Diana
Publikováno v:
Frontiers in Psychology
This two-wave longitudinal study examined how developmental changes in students’ mastery goal orientation, academic effort, and intrinsic motivation were predicted by student-perceived support of motivational support (support for autonomy, competen
Autor:
René Veenstra, Beau Oldenburg, Miranda Sentse, Gijs Huitsing, Marijtje A. J. van Duijn, Christina Salmivalli, Rozemarijn van der Ploeg
Publikováno v:
Journal of Abnormal Child Psychology, 43(1), 33-44. SPRINGER/PLENUM PUBLISHERS
Journal of Abnormal Child Psychology, 43(1), 33-44. Springer-Verlag
Journal of Abnormal Child Psychology, 43(1), 33-44. Springer-Verlag
The purpose of this study was to investigate whether there is an association between teacher characteristics and peer victimization in elementary schools. We used data of 3,385 elementary school students (M age = 9.8) and 139 of their teachers (M age
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.