Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"CLASS REPETITION"'
Autor:
Silva, Carlos Manique Da
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
The emergence of a graded primary school system posited the group and not the individual as the focus of the work in schools. However, the ideal of homogeneous school classes revealed, the gap between the abstract model of the division of schools int
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::63557e4c4c2cc6f81db41f813369cc5e
Autor:
Ahmet Erdost Yastıbaş
anemon Repeatersexperienced some unknown difficulties in learning English in the Englishlanguage preparatory department (ELPD) of a Turkish university. Therefore, thepresent study aimed to find out what the difficultieswere and how thedifficulties we
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4f77ca13d711aff126a4ffeecac39c15
https://hdl.handle.net/20.500.12639/3435
https://hdl.handle.net/20.500.12639/3435
Autor:
YASTIBAŞ, Ahmet Erdost
Publikováno v:
Volume: 7, Issue: 3 51-61
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Repeatersexperienced some unknown difficulties in learning English in the Englishlanguage preparatory department (ELPD) of a Turkish university. Therefore, thepresent study aimed to find out what the difficultieswere and how thedifficulties were expe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::d9ddc97d19aa21f13b87d435c0a92301
https://dergipark.org.tr/tr/pub/anemon/issue/45771/463550
https://dergipark.org.tr/tr/pub/anemon/issue/45771/463550
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
World Bank Group
Management of the primary education system in Madagascar follows a centralized model, supported by de-concentrated services. Education is divided into (a) preschool, (b) 5 years of primary education, (c) 4 years of lower secondary, (d) 3 years of upp
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2456::e3076fcae6eaaaacd3bf75c0862286ff
https://hdl.handle.net/10986/24449
https://hdl.handle.net/10986/24449
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.