Zobrazeno 1 - 10
of 77
pro vyhledávání: '"CLARK, PENNEY"'
Autor:
Clark, Penney Irene
Textbooks are a "cultural artifact" in that they are developed and approved for use. in schools within particular sociocultural and educational contexts. As such, they offer a glimpse of those contexts. This study examined 169 social.studies textbook
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2429/6294
Autor:
Clark, Penney
Publikováno v:
Journal of Canadian Studies. Spring2022, Vol. 56 Issue 2, p356-392. 37p.
Autor:
CLARK, PENNEY, GEMMELL, K.M.
Publikováno v:
Acadiensis, 2017 Jul 01. 46(2), 59-87.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44783433
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
History of Education Quarterly, 2012 Feb 01. 52(1), 29-61.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23251414
Autor:
Clark, Penney, Sears, Alan
Publikováno v:
The Arts and the Teaching of History
The central argument of this chapter is that facility with the past is critical to developing a full sense of who we are as human beings both individually and collectively, who the other people are who share the world with us, and how we might engage
Autor:
Clark, Penney
Publikováno v:
Journal of Canadian Studies. Spring2019, Vol. 53 Issue 2, p392-422. 31p.
Autor:
Clark, Penney
Publikováno v:
Canadian Journal of Education / Revue canadienne de l'éducation, 2006 Jan 01. 29(4), 1065-1065.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20054211
Autor:
Bryant, Darren, Clark, Penney
Publikováno v:
Canadian Journal of Education / Revue canadienne de l'éducation, 2006 Jan 01. 29(4), 1039-1063.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20054210