Zobrazeno 1 - 10
of 345
pro vyhledávání: '"CIRCUIT OF CULTURE MODEL"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Expose, Vol 1, Iss 1 (2018)
AQUA as the pioneering bottled water industry in Indonesia created the Ada AQUA Campaign. Ada AQUA Campaign is an informational campaign promoting adequate water consumption to prevent dehydration that can cause lack of concentration. Ada AQUA Campai
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c1f713f913154181b397194e48f7acf3
Publikováno v:
Public Relations Review. 49:102308
Autor:
Damilola Ayeni
Publikováno v:
Damilola Ayeni
This paper addresses the dynamics of Circuit of Culture model in relation to a celebrity’s publicity efforts at promoting humanitarian activities. This analysis presents the publicity activities of Angelina Jolie using theoretical frameworks of the
Autor:
Nechaeva, O.
This article analyzes the way of international public relations applied to promotion of a mega event in a culturally diverse environment. The article attempts to estimate the effectiveness of circuit of culture model as a framework for an analysis of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______917::5c6837f673e01b519073891fc347801a
https://hdl.handle.net/10995/77086
https://hdl.handle.net/10995/77086
Publikováno v:
Airlangga International Journal of Islamic Economics and Finance; Vol. 3 No. 1 (2020): JANUARY-JUNE 2020; 15-30
The public relations concept is a basic concept that must exist in various organizations. The strategy taken might be affected by or affect a cultural image. In the current world, Islamic institutions have emerged and grown rapidly. In particular, in
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wolf, Katharina1, Theunissen, Petra2
Publikováno v:
Asia Pacific Public Relations Journal. 2023, Vol. 25, p1-21. 21p.
Publikováno v:
Journal of Medical Humanities. Winter2002, Vol. 24 Issue 1, p3-7. 5p.
Autor:
Han, Gang (Kevin)1 ghan@iastate.edu, Zhang, Ai2,3 aizhang@umd.edu
Publikováno v:
Public Relations Review. Nov2009, Vol. 35 Issue 4, p395-401. 7p.