Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"CICRES, JORDI"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
CICRES, JORDI1, MASGRAU-JUANOLA, MARIONA1
Publikováno v:
Culture, Language & Representation / Cultura, Lenguaje y Representación. nov2021, Vol. 26, p189-207. 19p.
Publikováno v:
Loquens; Vol. 8 No. 1-2 (2021); i002
Loquens; Vol. 8 Núm. 1-2 (2021); i002
Loquens; Vol. 8 Núm. 1-2 (2021); i002
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Blecua, Beatriz, author, Cicres, Jordi, author
Publikováno v:
Romance Phonetics and Phonology, 2018, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780198739401.003.0002
Autor:
Queralt, Sheila1 (AUTHOR) sheila.queralt@cllicenciats.cat, Cicres, Jordi2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Culture & Education / Cultura y Educación. Mar2023, Vol. 35 Issue 1, p33-63. 31p.
Autor:
Cicres, Jordi
Publikováno v:
The Year's Work in Modern Language Studies, 2001 Jan 01. 63, 292-303.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25833689
This study focuses on the sloganization of the political discourse on Covid-19 and borders during the first months of the pandemic. First, it reviews how borders have been managed to prevent the spread of the virus. Next, the concepts of disinformati
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1500::0a097423c8c053c8a1b5a2c84b89dbe2
Autor:
Cicres, Jordi, Llach, Sílvia
Publikováno v:
Didáctica. Lengua y Literatura; Vol. 31 (2019); 47-63
Revistas Científicas Complutenses
Universidad Complutense de Madrid (UCM)
Didáctica. Lengua y Literatura; Vol 31 (2019); 47-63
Revistas Científicas Complutenses
Universidad Complutense de Madrid (UCM)
Didáctica. Lengua y Literatura; Vol 31 (2019); 47-63
The aim of this paper is to analyse pre-service primary teachers’ knowledge and beliefs about dictation, an activity that has been interpreted in different ways according to distinct theories of teaching and learning. In order to do this, we have d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4eeb9e6f4231bc0f6b053583c5850fc0
https://revistas.ucm.es/index.php/DIDA/article/view/65937
https://revistas.ucm.es/index.php/DIDA/article/view/65937
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.