Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"CHOR, ELISE"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chor, Elise, Chase-Lansdale, P. Lindsay, Sommer, Teresa Eckrich, Sabol, Terri, Tighe, Lauren, Brooks-Gunn, Jeanne, Yoshikawa, Hirokazu, Morris, Amanda, King, Christopher
Publikováno v:
Journal of Research on Educational Effectiveness; Oct-Dec2024, Vol. 17 Issue 4, p936-977, 42p
Autor:
Sommer, Teresa Eckrich, Tighe, Lauren A., Sabol, Terri J., Chor, Elise, Chase-Lansdale, P. Lindsay, Yoshikawa, Hirokazu, Brooks-Gunn, Jeanne, Morris, Amanda S., King, Christopher T.
Publikováno v:
Applied Developmental Science; Jul-Sep2024, Vol. 28 Issue 3, p227-246, 20p
Autor:
Sommer, Teresa Eckrich *, Gomez, Celia J., Yoshikawa, Hirokazu, Sabol, Terri, Chor, Elise, Sanchez, Amy, Chase-Lansdale, P. Lindsay, Brooks-Gunn, Jeanne
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q3 2020 52 Part A:63-73
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
SOMMER, TERESA ECKRICH, SABOL, TERRI J., CHOR, ELISE, SCHNEIDER, WILLIAM, CHASE-LANSDALE, P. LINDSAY, BROOKS-GUNN, JEANNE, SMALL, MARIO L., KING, CHRISTOPHER, YOSHIKAWA, HIROKAZU
Publikováno v:
RSF: The Russell Sage Foundation Journal of the Social Sciences, 2018 Feb 01. 4(3), 118-143.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.7758/rsf.2018.4.3.07
Autor:
Chor, Elise
Publikováno v:
Child Development, 2018 Jan 01. 89(1), 264-279.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45046755
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.