Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"CHLS"'
Autor:
Zi-yang Cui, Ying-hua Li, Zhao Liu, Li Li, Xue-qiong Nie, Xin-mei Zhou, An-qi Cheng, Jin-xuan Li, Rui Qin, Xiao-wen Wei, Liang Zhao, Daniella Ladmore, Francesca Pesola, Kian Fan Chung, Zheng-ming Chen, Peter Hajek, Dan Xiao, Chen Wang
Publikováno v:
Frontiers in Psychiatry, Vol 13 (2023)
ObjectiveTo clarify the extent to which smokers in the general population experience tobacco withdrawal symptoms and whether such experience differs in those who continue to smoke and those who stopped smoking.MethodsWe included relevant questions in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cfb383e4304d474797efccd2339fb4aa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kim, Do Hun
Social interaction is a powerful medium in education. In this report, I discuss how computer supported collaborative learning (CSCL) helps K-12 students to enhance learning. I discussed why socio-constructivism in CSCL is a promising learning method.
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2152/ETD-UT-2011-05-3653
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.