Zobrazeno 1 - 10
of 464
pro vyhledávání: '"CHEN YI CHUAN"'
Publikováno v:
In Gait & Posture September 2024 113:99-105
Autor:
Yang, Ting-An, Chen, Jau-Yuan, Lin, Chieh-An, Chen, Yi-Chuan, Yu, Wei, Huang, Hsiung Ying, Xiong, Xue-Jie, Li, Wen-Cheng
Publikováno v:
In Nutrition Research September 2023 117:48-55
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology June 2023 230
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Huang, Li-Yueh, Chiu, Yueh-Pi, Hou, Kuei-Chu, Chen, Mei-Lien, Huang, Yu-Chuan, Tsai, Li-Mei, Su, Yu-Hua, Wu, Hsiu-Ping, Liu, Shu-Ling, Wang, Hsiao-Ni, Chang, Li-Fang, Shen, Shu-Hui, Hung, Yun-Chi, Liu, En-Chi, Chen, Yi-Chuan, Yeh, Chiu-Lan, Chang, Hsiao-Chi, Chen, Yu-Ching, Wu, Ya-Ting, Wang, Ching-Yu, Lu, Yi-Rong, Ge, Mao-Cheng, Yang, Jeng-How, Wu, Yen-Mu, Huang, Po-Yen, Wu, Ting-Shu, Cheng, Chun-Wen, Chen, Chih-Jung, Huang, Chung-Guei, Tsao, Kuo-Chien, Lin, Chun-Sui, Chung, Ting-Ying, Lai, Chi-Chun, Yang, Cheng - Ta, Chen, Yi-Ching, Chiu, Cheng-Hsun
Publikováno v:
In Journal of Microbiology, Immunology and Infection June 2022 55(3):436-444
Autor:
Chang, Chih-Yao, Wu, Po-Han, Hsiao, Cheng-Ting, Chang, Chia-Peng, Chen, Yi-Chuan, Wu, Kai-Hsiang
Publikováno v:
In Resuscitation May 2021 162:188-197
Autor:
CHEN YI CHUAN, 陳藝娟
98
In order to understand if the policy of e-board and e-classroom could achieve the information education goals or not, the researcher made three questionnaires to know Chaiyi city elementary school teachers' opinions and willingness of integra
In order to understand if the policy of e-board and e-classroom could achieve the information education goals or not, the researcher made three questionnaires to know Chaiyi city elementary school teachers' opinions and willingness of integra
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/52327703410607006942
Autor:
CHEN YI CHUAN, 陳怡娟
95
This research purposes to investigate the impact of the factor and multiple learning by the sixth graders on the study of addition and subtraction of fractions having varied denominators. The analysis adopts the investigation research method.
This research purposes to investigate the impact of the factor and multiple learning by the sixth graders on the study of addition and subtraction of fractions having varied denominators. The analysis adopts the investigation research method.
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/55490340429378806999