Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"CHAE, BOYOUN (GRACE)"'
Publikováno v:
In International Journal of Research in Marketing December 2022 39(4):1093-1107
Publikováno v:
Journal of Consumer Psychology, 2017 Oct 01. 27(4), 466-472.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26618231
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Consumer Research, 2014 Apr 01. 40(6), 1203-1218.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.1086/674547
Autor:
CHAE, BOYOUN (GRACE)1 (AUTHOR) boyoun.chae@sauder.ubc.ca, HOEGG, JOANDREA2 (AUTHOR) joey.hoegg@sauder.ubc.ca
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Aug2013, Vol. 40 Issue 2, p223-238. 16p. 1 Color Photograph, 1 Black and White Photograph, 1 Chart, 4 Graphs.
Autor:
CHAE, BOYOUN (GRACE)1 (AUTHOR) Boyoun.Chae@sauder.ubc.ca, XIUPING LI2 (AUTHOR) bizlx@nus.edu.sg, ZHU, RUI (JULIET)3,4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Aug2013, Vol. 40 Issue 2, p317-335. 19p. 6 Color Photographs, 5 Graphs.
Autor:
Chae, Boyoun (Grace)1,2
Publikováno v:
Harvard Business Review Digital Articles. 1/22/2015, p2-5. 4p.
Publikováno v:
Advances in Consumer Research. 2016, Vol. 44, p723-723. 1/6p.