Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"CFT 20-R"'
Publikováno v:
Children, Vol 9, Iss 4, p 512 (2022)
There is growing demand for digital intelligence testing. In the current study, we evaluated the validity of an online version of the revised German Culture Fair Intelligence Test (CFT 20-R). A total of 4100 children from the third and fourth grades
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/03bdaa97305b4175bb7de9397013ec6a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Rad vrjednuje ključne metrijske osobine Testa opće inteligencije (Grundintelligenztest Skala 2, Revision ; CFT 20-R) koji se priprema za primjenu u hrvatskoj populaciji, te istražuje njegovu relaciju s dva testa znanja. Kao jezično neovisan test
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::e16604adc9bd165787bd67715cc31797
https://www.bib.irb.hr/1166772
https://www.bib.irb.hr/1166772
Publikováno v:
Kuhn, J-T, Holling, H & Freund, P A 2008, ' Begabungsdiagnostik mit dem Grundintelligenztest (CFT 20-R) : Psychometrische Eigenschaften und Messäquivalenz ', Diagnostica, Jg. 54, Nr. 4, S. 184-192 . https://doi.org/10.1026/0012-1924.54.4.184
Kuhn, J-T, Holling, H & Freund, P A 2008, ' Begabungsdiagnostik mit dem Grundintelligenztest (CFT 20-R) : Psychometrische Eigenschaften und Messäquivalenz ' Diagnostica, Bd 54, S. 184-192 . DOI: 10.1026/0012-1924.54.4.184
Kuhn, J-T, Holling, H & Freund, P A 2008, ' Begabungsdiagnostik mit dem Grundintelligenztest (CFT 20-R) : Psychometrische Eigenschaften und Messäquivalenz ' Diagnostica, Bd 54, S. 184-192 . DOI: 10.1026/0012-1924.54.4.184
The CFT 20-R is often used to assess fluid intelligence. Hence, it can also be utilized to assess giftedness. The present study is concerned with an investigation of psychometric properties of the test with respect to measurement invariance between s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4aeee2e4f7b160e118e830e2dc9e2c27
http://www.scopus.com/inward/record.url?scp=53849149002&partnerID=8YFLogxK
http://www.scopus.com/inward/record.url?scp=53849149002&partnerID=8YFLogxK
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.