Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"CERUTI, FRANCESCA"'
Publikováno v:
Qualitative Market Research: An International Journal, 2020, Vol. 23, Issue 3, pp. 427-445.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/QMR-11-2017-0142
Publikováno v:
Qualitative Market Research: An International Journal, 2020, Vol. 23, Issue 3, pp. 339-361.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/QMR-12-2017-0186
Publikováno v:
British Food Journal, 2019, Vol. 121, Issue 9, pp. 2036-2051.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/BFJ-12-2018-0818
Publikováno v:
Journal of Research in Interactive Marketing, 2017, Vol. 12, Issue 1, pp. 2-21.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JRIM-12-2016-0116
Publikováno v:
In Mining and Processing Residues 2023:219-274
Autor:
Cutaia, Laura, Altamura, Paola, Ceruti, Francesca, Cellurale, Marilisa, Corrado, Sara, De Marco, Emanuela, Luciano, Antonella, Klein, Anna, Carollo, Federica Carla, Kisser, Johannes, Bertino, Gaetano, Bukowski, Hubert, Sabbadin, Davide
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::65bd080d0718b4510edccc4bcd4d8cb5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Although firms have recognized the potential of social media as key enablers for relationships building and performance enhancement, there is still a little understanding of how social media usage affects customer relationship performance (CRP). Usin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1299::f9fd0198ec623673ac7ac0cc7ac1bf0e
http://hdl.handle.net/10281/174664
http://hdl.handle.net/10281/174664