Zobrazeno 1 - 10
of 169
pro vyhledávání: '"CEQ"'
Publikováno v:
Environment International, Vol 186, Iss , Pp 108548- (2024)
Large industrial emissions of volatile organic compounds (VOCs) from the petrochemical industry are a critical concern due to their potential carcinogenicity. VOC emissions vary in composition depending on the source and occur in mixtures containing
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b260243a5be149058e8ee176ca6b8acc
Publikováno v:
Revista Brasileira de Educação do Campo, Vol 7, Pp 1-26 (2022)
Quilombola School Education arises from the struggle of quilombola populations for the right to a school education that corresponds to their particularities, which is understood as a school education that comes in addition to the quilombola education
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8eb1ab175574474bbd452aaafd3270d1
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 30, Iss 1, Pp 32-60 (2020)
Cílem příspěvku je seznámit s průběhem a výsledky validace a adaptace dotazníku CEQ (Course Experience Questionnaire) a diskutovat jeho využitelnost v aktuálních podmínkách českých vysokých škol. Originální verze dotazníku vznikl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/60f82e56817643e58aa3c39a9ec28a6f
Autor:
Anna Dencker, Liselotte Bergqvist, Marie Berg, Josephine T. V. Greenbrook, Christina Nilsson, Ingela Lundgren
Publikováno v:
BMC Pregnancy and Childbirth, Vol 20, Iss 1, Pp 1-8 (2020)
Abstract Background Women’s experiences of labour and birth can have both short- and long-term effects on their physical and psychological health. The original Swedish version of the Childbirth Experience Questionnaire (CEQ) has shown to have good
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d3d25890f2db41d39c49d7a41b8830e2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ursi, Suzana, Towata, Naomi
Publikováno v:
Problems of Education in the 21st Century. 76(3):393-405
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=942221
Publikováno v:
International Journal of Business and Economic Sciences Applied Research (IJBESAR). 11(2):51-62
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=713346
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 29, Iss 3, Pp 290–335-290–335 (2019)
Přehledová studie si klade za cíl představit jeden z celosvětově nejvyužívanějších dotazníků k hodnocení výuky studenty, Course Experience Questionnaire (CEQ). V úvodním oddíle studie seznamuje s teoretickým zázemím vzniku a úpr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/acb60006bc234247addadc21eb942ab8