Zobrazeno 1 - 10
of 293
pro vyhledávání: '"CELEBRITY ENDORSEMENTS"'
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management, 2023, Vol. 32, Issue 8, pp. 1220-1232.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPBM-08-2022-4109
Publikováno v:
Spanish Journal of Marketing -ESIC, 2023, Vol. 27, Issue 1, pp. 117-136.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SJME-12-2021-0238
Publikováno v:
Spanish Journal of Marketing-ESIC, Vol 27, Iss 1, Pp 117-136 (2023)
Purpose – The purpose of this paper is to compare two brand posts with the different content created by a celebrity (emotional content vs rational content) on Instagram and their effects on users’ willingness to use offline word of mouth (WOM) an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/944b7bf8baec434bb00e0c29a8c25c8d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Strategic Corporate Communication in the Digital Age
Autor:
von Felbert, Aaron, Breuer, Christoph
Publikováno v:
International Journal of Sports Marketing and Sponsorship, 2020, Vol. 22, Issue 3, pp. 588-607.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJSMS-01-2020-0009
Autor:
Centeno, Dave, Wang, Jeff Jianfeng
Publikováno v:
Journal of Consumer Marketing, 2020, Vol. 37, Issue 5, pp. 521-532.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCM-10-2019-3455
Publikováno v:
Marketing Intelligence & Planning, 2019, Vol. 37, Issue 5, pp. 567-579.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MIP-09-2018-0375
Autor:
Landreth Grau, Stacy, author
Publikováno v:
Marketing for Nonprofit Organizations : Insights and Innovations, 2021.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780190090807.003.0007
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.