Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"CAVANAUGH, LISA A."'
Autor:
Ordabayeva, Nailya1 (AUTHOR) nailya.ordabayeva@bc.edu, Cavanaugh, Lisa A.2 (AUTHOR) lisa.cavanaugh@sauder.ubc.ca, Dahl, Darren W.3 (AUTHOR) darren.dahl@sauder.ubc.ca
Publikováno v:
Journal of Marketing. Nov2022, Vol. 86 Issue 6, p70-92. 23p. 1 Diagram, 2 Charts, 4 Graphs.
Autor:
Cavanaugh, Lisa A
Publikováno v:
In Current Opinion in Psychology August 2016 10:101-106
Publikováno v:
In Journal of Consumer Psychology April 2016 26(2):213-230
Autor:
CAVANAUGH, LISA A.1 lisa.cavanaugh@usc.edu, BETTMAN, JAMES R.2 jrbl2@duke.edu, LUCE, MARY FRANCES3 mluce@duke.edu
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Oct2015, Vol. 52 Issue 5, p657-673. 17p. 3 Charts.
Publikováno v:
In Organizational Behavior and Human Decision Processes November 2015 131:178-189
Autor:
CAVANAUGH, LISA A.1 (AUTHOR) lisa.cavanaugh@usc.edu
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Apr2014, Vol. 51 Issue 2, p218-232. 15p. 1 Chart, 5 Graphs.
Publikováno v:
Journal of Consumer Research; Dec2019, Vol. 46 Issue 4, p750-773, 24p, 5 Color Photographs, 1 Diagram, 1 Chart, 2 Graphs
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Supplemental material, sj-pdf-1-jmx-10.1177_00222429221074704 for The Upside of Negative: Social Distance in Online Reviews of Identity-Relevant Brands by Nailya Ordabayeva, Lisa A. Cavanaugh and Darren W. Dahl in Journal of Marketing
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::8d395629cbb22bdcf0d7dd37cb13d6c8
Publikováno v:
Journal of Consumer Psychology, 2007 Jan 01. 17(3), 169-173.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27609650