Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"CATLEY, KEFYN M."'
Autor:
Catley, Kefyn M., Novick, Laura R.
Publikováno v:
BioScience, 2008 Nov . 58(10), 976-987.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.1641/b581011
Publikováno v:
The Journal of Arachnology, 2002 Jan 01. 30(3), 455-460.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3706059
Autor:
Novick, Laura R., Catley, Kefyn M.
Publikováno v:
American Educational Research Journal, 2013 Feb 01. 50(1), 138-177.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23319710
Autor:
Catley, Kefyn M.
Publikováno v:
The Journal of Arachnology, 1992 Jan 01. 20(1), 58-63.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3705792
Publikováno v:
Evolution Challenges : Integrating Research and Practice in Teaching and Learning about Evolution, 2012, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/acprof:oso/9780199730421.003.0005
Publikováno v:
Journal of Biological Education (Society of Biology). Autumn2010, Vol. 44 Issue 4, p166-174. 9p. 1 Color Photograph, 3 Diagrams, 6 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
O'Donnell, Carol, Harwood, Robin, Gholson, Barry, Graesser, Art, Craig, Scotty D., Ward, Wayne, Cole, Ronald, Biswas, Gautam, Schwartz, Daniel, Catley, Kefyn M., Siler, Stephanie
Publikováno v:
O'Donnell, Carol; Harwood, Robin; Gholson, Barry; Graesser, Art; Craig, Scotty D.; Ward, Wayne; et al.(2008). Enhancing Learning Using Adaptive Computerized Tutoring in K-12 Settings. Proceedings of the Cognitive Science Society, 30(30). Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/4p70m3pc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::868afddec97beb98c9a73a23045fc3d7
http://www.escholarship.org/uc/item/4p70m3pc
http://www.escholarship.org/uc/item/4p70m3pc
Autor:
Novich, Laura R., Catley, Kefyn M.
Publikováno v:
Novich, Laura R.; & Catley, Kefyn M.(2007). The Effects of Diagram Format on College Students' Understanding of Evolutionary Hierarchies. Proceedings of the Cognitive Science Society, 29(29). Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/1543s410
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::dfc8e51d64c1d3ecf9ad0c33361e1513
http://www.escholarship.org/uc/item/1543s410
http://www.escholarship.org/uc/item/1543s410