Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"CARLO, ROSANNE"'
Autor:
Baez, Elizabeth, Carlo, Rosanne
Publikováno v:
Journal of Basic Writing, 2021 Apr 01. 40(1), 99-126.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27116115
Autor:
Carlo, Rosanne
This project expands the traditional definition of ethos from perceived character in written texts and the study of the ethical to ethos as connected to the habits, places, and objects of everyday life, offering contributions to the subfields of mate
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/556875
Autor:
HURLEY, ELISE VERZOSA, ENOS, RICHARD LEO, ELBOW, PETER, WARNOCK, JOHN, GOGGIN, MAUREEN DALY, TRIMBUR, JOHN, REYNOLDS, FRED, WHITE, EDWARD M., BURNS, HUGH, MILLER, KEITH, HEIFFERON, BARBARA, CARLO, ROSANNE, JACKSON, BRIAN, WRAY, AMANDA B., GLAU, GREG, VANGURI, STAR MEDZERIAN, FIELDS, AMANDA, BAKER (LAUERMAN), EDITH M., WERNER, MAGGIE M., HALLEN, CYNTHIA L., SHUMAKE, JESSICA L., JACOVITCH, JENNIFER, FODREY, CRYSTAL
Publikováno v:
Rhetoric Review, 2017 Apr 01. 36(2), 111-121.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26112096
Autor:
Carlo, Rosanne
Publikováno v:
Rhetoric Review, 2013 Jan 01. 32(1), 1-4.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1080/07350198.2013.739483
Autor:
Carlo, Rosanne, Enos, Theresa Jarnagin
Publikováno v:
Rhetoric Review, 2011 Jan 01. 30(2), 208-227.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1080/07350198.2011.552383
Autor:
Carlo, Rosanne
Publikováno v:
Community Literacy Journal (Project Muse); November 2020, Vol. 14 Issue: 2 p189-192, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Verzosa Hurley, Elise, Enos, Richard Leo, Elbow, Peter, Warnock, John, Goggin, Maureen Daly, Trimbur, John, Reynolds, Fred, White, Edward M., Burns, Hugh, Miller, Keith, Heifferon, Barbara, Carlo, Rosanne, Jackson, Brian, Wray, Amanda B., Glau, Greg, Vanguri, Star Medzerian, Fields, Amanda, Baker, Edith M., Werner, Maggie M., Hallen, Cynthia L.
Publikováno v:
Rhetoric Review; Apr-Jun2017, Vol. 36 Issue 2, p111-121, 11p
Autor:
Carlo, Rosanne
Publikováno v:
JAEPL: Journal of the Assembly for Expanded Perspectives on Learning; Winter2016/2017, Vol. 22, p92-101, 10p