Zobrazeno 1 - 10
of 76
pro vyhledávání: '"CAHILL, SHARON"'
Publikováno v:
Mental Health Review Journal, 2024, Vol. 29, Issue 1, pp. 79-91.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MHRJ-07-2022-0050
Autor:
Cahill, Sharon
To date there has been very little research regarding the relationship between women's personal experience of expressing anger and societal perception of that expression. Yet as Kippax et al (1988) note "the duality between the individual and the soc
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.368542
Autor:
Yates, Julia1 Julia.yates.1@city.ac.uk, Cahill, Sharon2
Publikováno v:
British Journal of Guidance & Counselling. Feb2021, Vol. 49 Issue 1, p115-131. 17p. 1 Diagram.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yates, Julia1 julia.yates.1@city.ac.uk, Cahill, Sharon2
Publikováno v:
British Journal of Guidance & Counselling. Jun2019, Vol. 47 Issue 3, p355-370. 16p. 4 Charts.
Publikováno v:
Health & Social Care in the Community. Nov2016, Vol. 24 Issue 6, p769-778. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Forum Qualitative Sozialforschung / Forum: Qualitative Social Research, 4, 2, 15
In unserem Beitrag werden drei Studien beschrieben und unter dem Gesichtspunkt von Macht-Dynamiken beleuchtet, die durch die im Forschungsprozess wirksamen subjektiven Positionen von Forschenden und Forschungsteilnehmer(inne)n hervorgebracht werden.
Externí odkaz:
http://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/9430
Autor:
Spragg, Melanie1 (AUTHOR) m.spragg@uel.ac.uk, Cahill, Sharon1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Cognitive Behaviour Therapist. Jan2015, Vol. 8, p1-17. 17p. 1 Chart.
Autor:
Ubha, Neerose1 (AUTHOR) neeroseu@yahoo.ca, Cahill, Sharon2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Educational Psychology in Practice. Jul2014, Vol. 30 Issue 3, p272-292. 21p.