Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"CABRERA-SÁNCHEZ, JUAN-PEDRO"'
Autor:
Cabrera-Sánchez, Juan-Pedro, Villarejo-Ramos, Ángel F., Liébana-Cabanillas, Francisco, Shaikh, Aijaz A.
Publikováno v:
In Telematics and Informatics May 2021 58
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services January 2020 52
Autor:
CABRERA-SÁNCHEZ, JUAN-PEDRO1 jcabrera10@us.es, VILLAREJO-RAMOS, ÁNGEL F.1 curro@us.es
Publikováno v:
RAE: Revista de Administração de Empresas. nov-dec2019, Vol. 59 Issue 6, p415-429. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ortega Gutiérrez, Jaime, Gil Cordero, Eloy, Cepeda Carrión, Ignacio Francisco, Cabrera-Sánchez, Juan-Pedro
Publikováno v:
idUS. Depósito de Investigación de la Universidad de Sevilla
instname
instname
En nuestro trabajo partimos del estudio de la forma en que las empresas utilizan el Green Marketing en su estrategia comercial, y como lo “verde” se integra como una filosofía que está impregnada en la cultura empresarial de la organización. P
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::ab551d9009770e2a1e2aadbb18588d6c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.