Zobrazeno 1 - 10
of 750
pro vyhledávání: '"C90"'
Autor:
Focacci, Chiara Natalie, Lam, Pak Hung
Publikováno v:
International Journal of Sociology and Social Policy, 2023, Vol. 43, Issue 13/14, pp. 295-306.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJSSP-08-2023-0182
Autor:
Lucyanda, Jurica, Sholihin, Mahfud
Publikováno v:
Journal of Economics, Finance and Administrative Science, 2023, Vol. 28, Issue 56, pp. 273-286.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JEFAS-05-2021-0044
Publikováno v:
Review of Economic Perspectives, Vol 22, Iss 4, Pp 267-277 (2022)
Reducing travel speed below the highway speed limit leads to savings in fuel consumption and CO2 emissions. However, car drivers may be reluctant to drive more slowly either because they do not want to lose time or for other reasons we refer to as
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0814c08f92214dc88ee280a09a412972
Autor:
Schochet Peter Z.
Publikováno v:
Journal of Causal Inference, Vol 10, Iss 1, Pp 300-334 (2022)
Randomized controlled trials (RCTs) sometimes test interventions that aim to improve existing services targeted to a subset of individuals identified after randomization. Accordingly, the treatment could affect the composition of service recipients a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bfefc83e970a47b58731558507bdc5ee
Autor:
Shieh Hwai-Shuh, Lin Szu-Yu
Publikováno v:
Journal of Economics and Management, Vol 44, Iss 1, Pp 344-375 (2022)
Aim/purpose – This study explores how the content feature and source of eWOM affect people’s intentions and further analyses the effectiveness of eWOM on people’s intention to watch movies.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/31cf87d747fa4fe3b1a078e01d745885
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Innovation & Knowledge, Vol 6, Iss 3, Pp 154-166 (2021)
How do product innovation messages delay purchase intentions? Few studies offer answers to this question. Building on the literature of regulatory focus and framing effects, this study aims to identify the mechanism of the relationships among product
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0d01795f4aa14ce4ac1798915d775ac7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.