Zobrazeno 1 - 10
of 5 371
pro vyhledávání: '"C1 level"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sibel Barcın
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
The aim of this study is to use poetry as an effective tool to improve students’ language skills in teaching Turkish to Kyrgyz. In this context, the teaching of emphasis and pronunciation through poetry is emphasized. In this study, action research
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/958b0e692a6f4e0d85d5a5deda946748
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bisht, Mukesh1 (AUTHOR), Kumar, Amandeep1 (AUTHOR), Singh, Pankaj1 (AUTHOR), Garg, Ajay1 (AUTHOR), Sawarkar, Dattaraj1 (AUTHOR), Verma, Satish1 (AUTHOR), Doddamani, Ramesh1 (AUTHOR), Meena, Rajesh1 (AUTHOR), Leve, Joseph2 (AUTHOR), Chandra, Sarat1 (AUTHOR), Kale, Shashank1 (AUTHOR), Singh, Pankaj K3 (AUTHOR), Leve, Joseph Devarajan4 (AUTHOR), Chandra, Sarat P3 (AUTHOR), Kale, Shashank Sharad3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Neurology India. 2022 Suppl 2, Vol. 70, p160-165. 6p.
Autor:
Yamahata, Hitoshi, Niiro, Tadaaki, Mori, Masanao, Yamaguchi, Satoshi, Yonenaga, Masanori, Sugata, Jun, Hiwatari, Takaaki, Okada, Tomohisa, Atsuchi, Masamichi, Arita, Kazunori, Yoshimoto, Koji
Publikováno v:
In Journal of Clinical Neuroscience November 2018 57:58-62
Autor:
Mutlu, Hasan Hüseyin, Set, Gülşah
Publikováno v:
Dil Dergisi / Language Journal. 171(1):91-108
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=910949
Autor:
Şimşek, Ramazan
Publikováno v:
Inonu University Journal of the Faculty of Education (INUJFE); Aug2021, Vol. 22 Issue 2, p1230-1253, 24p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.