Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"C.P. MORAES"'
Publikováno v:
Planta Daninha, Vol 35 (2017)
ABSTRACT The sensitivity of weed species to herbicides is variable, and the behavior can be repeated or not in the next generation. The objective of this study was to evaluate the response of morningglory plants to different doses of glufosinate ammo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/692a3acf318a49849c4c0a2a97b3b145
Publikováno v:
Planta Daninha, Vol 30, Iss 1, Pp 121-127 (2012)
O objetivo deste trabalho foi avaliar os teores de lignina e celulose em plantas de cana-de-açúcar após a aplicação de dois maturadores para a colheita. O experimento foi conduzido em uma área de cana-soca, cultivar SP 803280, no município de
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0f283fb1230f4382802da31acf474343
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Annals of Applied Biology. 169:190-199
The diamondback moth, Plutella xylostella, is a worldwide pest of brassicas, and its biology and ecology have been extensively studied over recent years. Despite the importance of mathematical models to the management of insect pests, no stochastic m
Autor:
Vadjah C.P. Moraes, Joaquim A. G. Silveira, Jose T.A. Oliveira, Cléberson de Freitas Fernandes, Ilka M. Vasconcelos
Publikováno v:
Journal of Plant Physiology. 163:1040-1048
Summary Two isoperoxidases were detected in cowpea (Vigna unguiculata) leaves. Treatment of the primary leaves with 10 mM salicylic acid increased the total peroxidase activity contributed by the anionic isoform. To isolate both the anionic and catio
Publikováno v:
ICALT
The Online Distance Learning System from CRT Brasil Telecom (the Brazilian telephone company) has shown that technology and education have found a common point to perform good educational methodologies. Contents and ODL (online distance learning) pro
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.