Zobrazeno 1 - 10
of 14
pro vyhledávání: '"C.E.F. de Esch"'
Autor:
C.E.F. de Esch, W.E. van den Berg, R.A.M. Buijsen, I.A. Jaafar, I.M. Nieuwenhuizen-Bakker, F. Gasparini, S.A. Kushner, R. Willemsen
Publikováno v:
Neurobiology of Disease, Vol 75, Iss , Pp 31-39 (2015)
Fragile X syndrome is the most common monogenetic form of intellectual disability and autism. Although the Fmr1 knockout mouse model recapitulates many aspects of the human FXS condition, the establishment of robust social behavioural phenotypes suit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b763eef60e554f0189da2901c11b5d1f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ronald A.M. Buijsen, C.E.F. de Esch, W.E. van den Berg, Rob Willemsen, Fabrizio Gasparini, I.A. Jaafar, Steven A. Kushner, Ingeborg Nieuwenhuizen-Bakker
Publikováno v:
Neurobiology of Disease, Vol 75, Iss, Pp 31-39 (2015)
Neurobiology of Disease, 75, 31-39. Academic Press
Neurobiology of Disease, 75, 31-39. Academic Press
Fragile X syndrome is the most common monogenetic form of intellectual disability and autism. Although the Fmr1 knockout mouse model recapitulates many aspects of the human FXS condition, the establishment of robust social behavioural phenotypes suit
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.