Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"C.C.P. da Silva"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
N.F. dos Santos, T.H.G. de Oliveira, Nelma Regina Segnini Bossolan, Leila Maria Beltramini, C.C.P. da Silva
Publikováno v:
Journal of Biochemistry Education, Vol 4, Iss 3 (2006)
Studies demonstrate that a good strategy in education is the use of games in the school atmosphere, intensifying the teaching and learning process. The game as educational tool motivates the students in an emotional, motor, social and cognitive way,
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
V. A. David, Elisangela Matias Miranda, Luciano Douglas dos Santos Abel, J.C.Q. Carvalho, L. B. de Almeida, T. E. L. de Souza, C.C.P. da Silva, P. Kleine
Publikováno v:
Revista de Ensino de Bioquímica; v. 2, n. 2 (2004): Especial 4 (SBBq): RBEBBM; 15
Revista de Enseñanza de Bioquímica; v. 2, n. 2 (2004): Especial 4 (SBBq): RBEBBM; 15
Journal of Biochemistry Education; v. 2, n. 2 (2004): Especial 4 (SBBq): RBEBBM; 15
Revista de Ensino de Bioquímica
Sociedade Brasileira de Bioquímica e Biologia Molecular (SBBq)
instacron:SBBQM
Journal of Biochemistry Education, Vol 2, Iss 2 (2004)
Revista de Enseñanza de Bioquímica; v. 2, n. 2 (2004): Especial 4 (SBBq): RBEBBM; 15
Journal of Biochemistry Education; v. 2, n. 2 (2004): Especial 4 (SBBq): RBEBBM; 15
Revista de Ensino de Bioquímica
Sociedade Brasileira de Bioquímica e Biologia Molecular (SBBq)
instacron:SBBQM
Journal of Biochemistry Education, Vol 2, Iss 2 (2004)
The theoretical explanation of biological concepts, associated with the use of teaching games andmodels, intensify the comprehension and increase students interest, stimulating them to participateactively on the teaching-learning process. The sta of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c0c3c733d617229a127e86ee0ec6853d
http://bioquimica.org.br/revista/ojs/index.php/REB/article/view/147
http://bioquimica.org.br/revista/ojs/index.php/REB/article/view/147
Publikováno v:
Journal of Biochemistry Education, Vol 3, Iss 1 (2005)
Revista de Ensino de Bioquímica; v. 3, n. 1 (2005): Especial 5 (SBBq): RBEBBM; 7
Revista de Enseñanza de Bioquímica; v. 3, n. 1 (2005): Especial 5 (SBBq): RBEBBM; 7
Journal of Biochemistry Education; v. 3, n. 1 (2005): Especial 5 (SBBq): RBEBBM; 7
Revista de Ensino de Bioquímica
Sociedade Brasileira de Bioquímica e Biologia Molecular (SBBq)
instacron:SBBQM
Revista de Ensino de Bioquímica; v. 3, n. 1 (2005): Especial 5 (SBBq): RBEBBM; 7
Revista de Enseñanza de Bioquímica; v. 3, n. 1 (2005): Especial 5 (SBBq): RBEBBM; 7
Journal of Biochemistry Education; v. 3, n. 1 (2005): Especial 5 (SBBq): RBEBBM; 7
Revista de Ensino de Bioquímica
Sociedade Brasileira de Bioquímica e Biologia Molecular (SBBq)
instacron:SBBQM
Studies show that the use of games and interactive materials at schools is a good educational strategy, motivating students to create mental outlines and developing the reasoning and facilitating the learn- ing. In this context, the Scientific Dissem
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.