Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"C.A. Milne"'
Publikováno v:
Journal of the South African Institution of Civil Engineering, Volume: 59, Issue: 2, Pages: 49-58, Published: JUN 2017
The presence of a significant thickness of soft silts beneath the site of a proposed new road bridge caused concerns over the suitability of shallow foundations. Despite extensive conventional ground investigations, it was not possible to obtain reli
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::72be77d1b2e59083373a54a7b380568e
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1021-20192017000200006&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1021-20192017000200006&lng=en&tlng=en
Autor:
C.A. Milne, Jacqueline Segall
Publikováno v:
Journal of Biological Chemistry. 268:11364-11371
TFIIIA, a site-specific DNA-binding protein containing nine zinc finger motifs, is an RNA polymerase III transcription factor responsible for the assembly of a transcription complex on the 5 S RNA gene. We have analyzed the effect of deleting various
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
TFIIIA is an RNA polymerase III transcription factor that binds to the internal control region of the 5 S RNA gene as the first step in the assembly of a transcription complex. We have identified the gene encoding TFIIIA from Saccharomyces cerevisiae
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.