Zobrazeno 1 - 10
of 2 752
pro vyhledávání: '"C.-C. Lu"'
Autor:
John C.-C. Lu
Publikováno v:
Engineering Proceedings, Vol 38, Iss 1, p 24 (2023)
An investigation and assessment of virtual learning in engineering mathematics during the COVID-19 pandemic were explored in this study. The result showed that the media platform was an especially useful technology for students to create, share, lear
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f81aebed82414275bba04adeeb7b8dcb
Autor:
John C.-C. Lu
Publikováno v:
Engineering Proceedings, Vol 38, Iss 1, p 32 (2023)
Educational videos have become an important part of higher education. Thus, it is necessary to discuss practical tips for creating high-yield educational videos. The electronic medium is integrated into traditional courses and serves as the cornersto
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7e83d0c71ad5473fb13e4df772ae7805
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.