Zobrazeno 1 - 10
of 96
pro vyhledávání: '"C. Zindel"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
M. Mailhiot, Y. Hikosaka, K. Jänkälä, A. Kivimäki, C. Küstner-Wetekam, J. Palaudoux, E. Pelimanni, F. Penent, C. Zindel, M. Patanen, P. Lablanquie, M. Huttula, A. Hans
Publikováno v:
Journal of Electron Spectroscopy and Related Phenomena. 265:147333
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
C. Küstner-Wetekam, Arno Ehresmann, C. Zindel, Clemens Richter, Christian Ozga, C. Honisch, Uwe Hergenhahn, Andreas Hans, Ph. Schmidt, Xaver Holzapfel, André Knie
Publikováno v:
Review of Scientific Instruments
We report the adaptation of an electron–photon coincidence detection scheme to the multibunch hybrid mode of the synchrotron radiation source BESSY II (Helmholtz-Zentrum Berlin). Single-event-based data acquisition and evaluation, combined with the