Zobrazeno 1 - 10
of 289
pro vyhledávání: '"C. Y. Tsui"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Verhoeff, R.P., Boersma, K.T., Waarlo, A.J., D.F. Treagust, C.-Y. Tsui, Freudenthal Institute for Science and Mathematics Education, Sub Onderwijsinstituut Biologie, Sub Biology Education, Sub Mathematics Education
Publikováno v:
Models and Modeling in Science Education ISBN: 9789400741911
Treagust, D.F. (ed.), Multiple Representations in Biological Education, pp. 331-348
Models and Modeling in Science Education ; 7, 331-348. Dordrecht : Springer
STARTPAGE=331;ENDPAGE=348;TITLE=Models and Modeling in Science Education ; 7
Multiple Representations in Biology Education, 331. Springer
ISSUE=7;STARTPAGE=331;TITLE=Multiple Representations in Biology Education
Treagust, D.F. (ed.), Multiple Representations in Biological Education, pp. 331-348
Models and Modeling in Science Education ; 7, 331-348. Dordrecht : Springer
STARTPAGE=331;ENDPAGE=348;TITLE=Models and Modeling in Science Education ; 7
Multiple Representations in Biology Education, 331. Springer
ISSUE=7;STARTPAGE=331;TITLE=Multiple Representations in Biology Education
For biological researchers, systems thinking is a basic conceptual framework, and many educationalists consider systems thinking as a metacognitive skill that enables students to understand and cope with the new scientific advancements that reach our
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b28da729a111e969332a99224b8cdbf2
https://doi.org/10.1007/978-94-007-4192-8_18
https://doi.org/10.1007/978-94-007-4192-8_18