Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"C. Viriot-Goeldel"'
Publikováno v:
European Review of Applied Psychology / Revue Européenne de Psychologie Appliquée
European Review of Applied Psychology / Revue Européenne de Psychologie Appliquée, Elsevier, 2020, 70 (1), pp.100471. ⟨10.1016/j.erap.2019.100471⟩
European Review of Applied Psychology / Revue Européenne de Psychologie Appliquée, Elsevier, 2020, 70 (1), pp.100471. ⟨10.1016/j.erap.2019.100471⟩
Introduction Studies conducted in recent decades have led to the development of instructional interventions to help prevent or eliminate a large proportion of reading difficulties. However, few experiments have been conducted in French schools. Objec
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1aaf89af8f267beb2411a035abb7884b
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03517147
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03517147
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education - EJPE (Springer Science & Business Media B.V.); Sep2024, Vol. 39 Issue 3, p2325-2340, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Collette, Emilie1 emilie.collette@uclouvain.be, Content, Alain2, Schelstraete, Marie-Anne1, Chetail, Fabienne2
Publikováno v:
Dyslexia (10769242). Feb2022, Vol. 28 Issue 1, p4-19. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.