Zobrazeno 1 - 10
of 2 112
pro vyhledávání: '"C. Thill"'
Publikováno v:
Evidence Based Library and Information Practice, Vol 16, Iss 4 (2021)
Objective – This study is designed to discover what kinds of sources are cited by composition students in the text of their papers and to determine what types of sources are used most frequently. It also examines the relationship of bibliographies
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fff10d03b2f445a394c930ac0a140a90
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Evidence Based Library and Information Practice, Vol 11, Iss 3, Pp 4-15 (2016)
Objective – To investigate whether there are any demographic trends affecting student engagement with online library instruction which might have implications for practice, the authors designed a case study to examine the relationship between stude
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c5c3bdf9709f4ebdab5a3f4cd24744ed
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Minimally Invasive Gynecology. 29:S160
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.