Zobrazeno 1 - 10
of 63
pro vyhledávání: '"C. Slezak"'
Publikováno v:
Physical Review Special Topics. Physics Education Research, Vol 7, Iss 2 (2011)
This paper examines the educational impact of the implementation of the tutorial activity “Changes in Energy and Momentum” from The Tutorials in Introductory Physics in five different instructional settings. These settings include (1) a completel
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9cb55bb885554469afe706ad5bbd0da0
Publikováno v:
Educational Research for Policy and Practice. 18:167-180
This paper examines the educational impact of a prepilot study on the “Learning Logs” literacy strategy as it was used in Louisiana. The study examined how students’ conceptual understanding of kinematics and Newton’s laws were impacted in a
Publikováno v:
The Physics Teacher. 57:533-535
In the ever-changing landscape of educational practice and policy, educators oftentimes find it difficult to obtain adequate training and resources. This places a unique burden on education researchers to develop both content materials as well as pro
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
C. Slezak, Andreas H. Teuschl, Heinz Redl, Rainer Mittermayr, Sylvia Nürnberger, Paul Slezak, Joachim Hartinger
Publikováno v:
Frontiers in Bioengineering and Biotechnology, Vol 6 (2018)
Frontiers in Bioengineering and Biotechnology
Frontiers in Bioengineering and Biotechnology
There is continual demand for animal models that allow a quantitative assessment of angiogenic properties of biomaterials, therapies, and pharmaceuticals. In its simplest form, this is done by subcutaneous material implantation and subsequent vessel
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series. 1286:012001
According to the national education standards set by the standing Conference of Education Ministers in Germany in 2004, one of the central aims of science education in schools is to develop the competency of responsible decision-making. However, appr
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.