Zobrazeno 1 - 10
of 266
pro vyhledávání: '"C. S. Ku"'
Publikováno v:
Journal of Quality Assurance in Hospitality & Tourism. 24:402-428
Publikováno v:
Tourism and hospitality management
Volume 28
Issue 1
Volume 28
Issue 1
Purpose - The purpose of this study is to examine how online travel communities and host benevolence influence Couchsurfer behavior. We formulated a model of Couchsurfers’ behavioral intentions from the perspectives of trust, social identity theory
Autor:
P.-C. Chiang, S. C. Lin, C.-Y. Chiang, C.-S. Ku, S. W. Huang, J. M. Lee, Y.-D. Chuang, H. J. Lin, Y. F. Liao, C.-M. Cheng, S. C. Haw, J. M. Chen, Y.-H. Chu, T. H. Do, C.-W. Luo, J.-Y. Juang, K. H. Wu, Y.-W. Chang, J.-C. Yang, J.-Y. Lin
Publikováno v:
Physical Review B. 107
Autor:
Edward C. S. Ku
Publikováno v:
The International Review of Retail, Distribution and Consumer Research. 31:531-548
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chun-Der Chen, Edward C. S. Ku
Publikováno v:
Journal of Internet Commerce. 20:113-135
Impulsive online buying is receiving more attention. This study finds that certain characteristics of online reviews lead consumers to buy impulsively online. Three constructs are used to investiga...
Autor:
Edward C. S. Ku
Publikováno v:
Transportation Planning and Technology. 43:651-669
Mobile commerce (m-commerce) faces a growing array of client devices for which applications are designed. Applications developed for general consumer use must be compatible with a wide range of dev...
Autor:
Chun-Der Chen, Edward C. S. Ku
Publikováno v:
Service Business. 14:23-45
The goal of this research is to determine how design credibility, functional benefit, hedonic shopping value, and visual appeal affect impulse buying; the model and hypotheses were tested with structural equation modeling. Design credibility encourag