Zobrazeno 1 - 10
of 235
pro vyhledávání: '"C. Rauschenberg"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
M. Tjernström, C. Leck, C. E. Birch, J. W. Bottenheim, B. J. Brooks, I. M. Brooks, L. Bäcklin, R. Y.-W. Chang, G. de Leeuw, L. Di Liberto, S. de la Rosa, E. Granath, M. Graus, A. Hansel, J. Heintzenberg, A. Held, A. Hind, P. Johnston, J. Knulst, M. Martin, P. A. Matrai, T. Mauritsen, M. Müller, S. J. Norris, M. V. Orellana, D. A. Orsini, J. Paatero, P. O. G. Persson, Q. Gao, C. Rauschenberg, Z. Ristovski, J. Sedlar, M. D. Shupe, B. Sierau, A. Sirevaag, S. Sjogren, O. Stetzer, E. Swietlicki, M. Szczodrak, P. Vaattovaara, N. Wahlberg, M. Westberg, C. R. Wheeler
Publikováno v:
Atmospheric Chemistry and Physics, Vol 14, Iss 6, Pp 2823-2869 (2014)
The climate in the Arctic is changing faster than anywhere else on earth. Poorly understood feedback processes relating to Arctic clouds and aerosol–cloud interactions contribute to a poor understanding of the present changes in the Arctic climate
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fe7fb990b2ef4b5bbe135054f2beca61
Publikováno v:
Ocean Science, Vol 8, Iss 4, Pp 401-418 (2012)
The surface microlayer (SML) represents a unique system of which the physicochemical characteristics may differ from those of the underlying subsurface seawater (SSW). Within the Arctic pack ice area, the SML has been characterized as enriched in sma
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e96203e18b03466dad7a86c6cb0ae32c
Publikováno v:
European Journal of Public Health. 31
Background Youth are particularly affected by mental health problems, but their use of preventive interventions remains limited. The advances in Artificial Intelligence (AI) enable the development of digital interventions for mental health promotion
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.