Zobrazeno 1 - 10
of 532
pro vyhledávání: '"C. Nikendei"'
Autor:
F. Brunner, U. Dinger, M. Komo-Lang, H. C. Friederich, H. Schauenburg, W. Herzog, C. Nikendei
Publikováno v:
International Journal of Mental Health Systems, Vol 13, Iss 1, Pp 1-17 (2019)
Abstract Background Over a course of 10 weeks the psychosomatic–psychotherapeutic evening clinic at the University of Heidelberg offers an intensive and multimodal 3-h treatment program on three evenings a week. The clinic aims at accommodating pat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4aaa2a2812da43679e076248f837111f
Autor:
T. J. Bugaj, M. Blohm, C. Schmid, N. Koehl, J. Huber, D. Huhn, W. Herzog, M. Krautter, C. Nikendei
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 19, Iss 1, Pp 1-14 (2019)
Abstract Background Peer-assisted learning (PAL) is a common teaching and learning method in medical education worldwide. In the setting of skills laboratories (skills labs), student tutors are often employed as an equivalent alternative to faculty t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/be45be207e774acfb3992687a4ee162c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.