Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"C. Nasti"'
Autor:
F. Bartoli, C. Nasti, D. Palpella, S. Piacenti, M. E. Di Lella, S. Mauro, L. Prestifilippo, C. Crocamo, G. Carrà
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 66, Pp S506-S506 (2023)
Introduction The existence of a clinical entity on the spectrum of mood disorders characterized by the occurrence of manic episodes without major depressive episodes (Unipolar Mania, UM) is largely debated. Although not classified nosologically, the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f424a9ec18dc4204bd0ed92ff937d4ba
Several studies have shown that personality traits are a benchmark in research field of bullying prevention, while others have highlighted that the socio-emotional skills are important to prevent a wide range of maladjusted behaviors, suggesting that
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::75cb0dd288e0a50ce079d55aab69a95e
https://doi.org/10.2139/ssrn.4181933
https://doi.org/10.2139/ssrn.4181933
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.